Zapisz się na newsletter

Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest Dominik Juszczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Dominik Juszczyk Near-Perfect Performance. Wysyłając wiadomość, przekazujesz mi adres e-mail. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w polityce prywatności osadzonej na tej stronie internetowej.
Przykładowy list, który wysyłam w każdą sobotę. 📪
Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest Dominik Juszczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Dominik Juszczyk Near-Perfect Performance. Wysyłając wiadomość, przekazujesz mi adres e-mail. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w polityce prywatności osadzonej na tej stronie internetowej.
Przykładowy list, który wysyłam w każdą sobotę. 📪

Asertywność

Jedną z większych moich trudności w prowadzeniu firmy, jest powiedzenie nie klientowi. Mam wypełniony cały kalendarz na następne dwa miesiące i wiem, że nie jestem w stanie przyjąć nowych zleceń. Jednocześnie napisanie o tym wywołuje pewien stres – a co jeżeli ten klient już nigdy nie wróci. Wymaga to dużej asertywności w stosunku do mnie samego. Wiem, że jak nie zapewnię sobie wystarczająco odpoczynku, to nie dostarczę dobrej jakości dla obecnych klientów. Powiedzenie nie jest odpowiedzialne w stosunku do nich i do mnie.

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments