Zapisz się na newsletter

Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest Dominik Juszczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Dominik Juszczyk Near-Perfect Performance. Wysyłając wiadomość, przekazujesz mi adres e-mail. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w polityce prywatności osadzonej na tej stronie internetowej.
Przykładowy list, który wysyłam w każdą sobotę. 📪
Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest Dominik Juszczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Dominik Juszczyk Near-Perfect Performance. Wysyłając wiadomość, przekazujesz mi adres e-mail. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w polityce prywatności osadzonej na tej stronie internetowej.
Przykładowy list, który wysyłam w każdą sobotę. 📪

Obiecaj mniej

Do dzisiaj pamiętam coś, co powiedział szef firmy, w której pracowałem w 2007 roku. W kontekście pracy z klientami mówił „underpromise and overdeliver”. Obiecuj mniej, dostarczaj więcej. Wtedy łatwo mi było wpaść w pułapkę obiecywania za dużo, żeby klienci mnie lubili. Oczywiście potem martwiłem się ich emocjami, kiedy okazywało się, że nie wszystko co obiecałem było możliwe. Dzisiaj często zmniejszam oczekiwania w czasie spotkań sprzedażowych i chcę mówić o ograniczeniach oraz trudnościach, aby nie obiecywać czegoś, czego potem nie będę w stanie dostarczyć.

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments