Obiecaj mniej

Do dzisiaj pamiętam coś, co powiedział szef firmy, w której pracowałem w 2007 roku. W kontekście pracy z klientami mówił „underpromise and overdeliver”. Obiecuj mniej, dostarczaj więcej. Wtedy łatwo mi było wpaść w pułapkę obiecywania za dużo, żeby klienci mnie lubili. Oczywiście potem martwiłem się ich emocjami, kiedy okazywało się, że nie wszystko co obiecałem było możliwe. Dzisiaj często zmniejszam oczekiwania w czasie spotkań sprzedażowych i chcę mówić o ograniczeniach oraz trudnościach, aby nie obiecywać czegoś, czego potem nie będę w stanie dostarczyć.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, w jaki sposób przetwarzane są dane Twoich komentarzy.

0 Komentarze
Najnowsze
Najstarsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze