Weryfikacja założeń

W przeszłości, w ramach mojej pracy, bardzo często szacowałem złożoność projektu. Moim zadaniem było określić ile czasu będziemy jako zespół potrzebować, aby stworzyć to czego od nas oczekuje klient – oczywiście celem było wycenienie naszej pracy. Najważniejszą częścią szacowania było jasne określenie i opisanie założeń, które podejmujemy. Dzięki temu mogliśmy zakomunikować jaki jest nasz sposób myślenia oraz ewentualnie zweryfikować te założenia, które były błędne. To samo robię teraz w ramach mojej pracy – przed projektem, nawet takim, w którym tylko ja pracuję, opisuję założenia jakie robię, aby móc je potem weryfikować. Dzięki temu, daję sobie szansę na zmianę, a nie ślepe brnięcie przy błędnych założeniach.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, w jaki sposób przetwarzane są dane Twoich komentarzy.

0 Komentarze
Najnowsze
Najstarsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze