Zapisz się na newsletter

Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest Dominik Juszczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Dominik Juszczyk Near-Perfect Performance. Wysyłając wiadomość, przekazujesz mi adres e-mail. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w polityce prywatności osadzonej na tej stronie internetowej.
Przykładowy list, który wysyłam w każdą sobotę. 📪
Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest Dominik Juszczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Dominik Juszczyk Near-Perfect Performance. Wysyłając wiadomość, przekazujesz mi adres e-mail. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w polityce prywatności osadzonej na tej stronie internetowej.
Przykładowy list, który wysyłam w każdą sobotę. 📪

Zaufanie

Pamiętam, że znajomy Norweg tłumaczył mi, czym różni się zaufanie kontekście biznesowym w Polsce od tego w Norwegii. Według niego, w Polsce on czuł, że na początku zaufanie było niskie. Dopiero z czasem, jeżeli zaszły właściwe warunki, zaufanie wzrastało. W Norwegii zaczynało się od wysokiego poziomu zaufania, które albo było utrzymywane, albo które można było stracić, jeżeli zrobiło się coś, co to zaufanie osłabiało. Zastanawiałem się ostatnio, jak to jest u mnie z tym zaufaniem. Zauważyłem, że z czasem zmieniło się moje podejście – od początkowego niskiego zaufania kiedyś, do teraz, kiedy obdarzam zaufaniem na początku.

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments