fbpx

#113 28 POMYSŁÓW NA TWOJE 0,8% DNIA

#

0,8% dnia brzmi jak niewielka jego część. Tyle zajmuje mi pisanie wpisów w serii #sześć. Inwestując kilka minut dziennie napisałem już ponad 100 wpisów. W tym czasie nauczyłem się lepiej pisać, układać myśli w głowie, przekazywać to co dla mnie ważne, szukać pomysłów na kolejne wpisy a nawet rozmawiać z Wami o tych wpisach. Z niewielkiej inwestycji, powtarzanej codziennie, mam namacalne, dobre dla mnie efekty. Nagrałem odcinek w którym dzielę się pomysłami co można robić w maksymalnie 0,8% dnia aby się rozwijać, działać efektywniej oraz budować relacje. Zachęcam Was do przesłuchania odcinka i wybrania obszaru w który zainwestujecie Wasz ułamek procenta dnia.


Otrzymaj pomysły na akcje z odcinków – skorzystaj z wiedzy w praktyce!



Linki

Listę wszystkich 28 pomysłów znajdziecie w pliku z pomysłami na akcje z odcinka, które można pobrać zapisując się powyżej.

Patronite

Podoba się Wam mój podcast? Chcielibyście abym publikował nowe odcinki częściej? Teraz możecie mi w tym pomóc! Zapraszam Was na mój profil w serwisie Patronite, gdzie możecie wesprzeć mój podcast. Więcej szczegółów możecie przeczytać na tej stronie: http://npp.run/patronite Patroni tego podcastu to:

Patroni pomagają za pośrednictwem portalu patronite.pl.

 Grupa na FB

Działa już grupa „Z pasją o mocnych stronach” na FB. Jest w niej już kilkaset osób. W tej grupie możecie rozmawiać, dyskutować o:

  • talentach,
  • mocnych stronach,
  • produktywności,
  • wstawaniu wcześniej i cudownych porankach

Jeżeli znajdziecie coś ciekawego w tych obszarach, podzielcie się z innymi, którzy także są tym zainteresowani. Warto się dzielić! Zapraszam! Adres grupy to: https://www.facebook.com/groups/zpasjaomocnychstronach/ Grupa jest zamknięta, ale jeżeli poprosicie o dostęp, to dodam Was jak najszybciej będzie to możliwe.

Ocena podcastu

Jeżeli chcecie mi trochę pomóc, możecie to zrobić, oceniając podcast w iTunes (lub Sticher). Każda Wasza ocena sprawi, że podcast będzie bardziej widoczny. Aby zostawić ocenę w iTunes w wyszukiwarce iTunes lub w aplikacji Podcasty (lub innej, której używacie) wyszukajcie podcast „Z pasją o mocnych stronach”, kliknijcie na okładkę mojego podcastu, znajdźcie zakładkę „Oceny i recenzje” i wybierzcie „Napisz recenzję”. I przedstawcie, proszę, szczerą opinię o podcaście. :) Jeżeli słuchacie podcastu na Androidzie i korzystacie ze Stitchera, to wejdźcie na npp.run/stitcher, zjedźcie na dół strony do sekcji “Show ratings and reviews”. Tam też możecie zostawić szczerą ocenę podcastu. Z góry dziękuję za Waszą pomoc!

O autorze

13
Dodaj komentarz

avatar
2000
9 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
10 Comment authors
dominikKatarzyna Stachurska-RexhaAniaKlaudiaDominika Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Katarzyna Stachurska-Rexha
Gość
Katarzyna Stachurska-Rexha

medytacja

Ania
Gość
Ania

A ja myślę, że dobrym pomysłem będzie czytanie stoików (Seneka, Marek Aureliusz – wiecznie żywi) i refleksja nad danym tekstem lub cytatem. :)

Klaudia
Gość
Klaudia

W związku z tym, że moją ukochaną jogę zaproponowała już Dominika, ja podrzucam ćwiczenia dykcji ;)

Dominika
Gość
Dominika

Dominiku.
Przede wszystkim dziękuję Ci za Twoje podcasty. To mój pierwszy komentarz, a tak się złożyło, że i konkursowy.
Mój pomysł na zagospodarowanie 12 minut dnia? Joga. Ćwiczenie jogi ma MNÓSTWO pozytywnych aspektów, o których można by się rozpisywać godzinami. Przede wszystkim w świecie tak wypełnionym stresem i ciągłymi wymaganiami (od innych, ale i od nas samych) powinnismy zwrócić się do „korzeni”. Nasze ciało jest naszą fortecą. Praktykując medytację, zapewne wiesz, Dominiku, jak umysł i ciało są połączone ze sobą, jak tworzą spójną całość. W podcaście o medytacji Twój gość Przemek powiedział, że joga została stworzona po to, aby móc dłużej medytować (z przymróżeniem oka, oczywiście). Tak więc ćwiczenia takie jak rozciąganie, ćwiczenia oddechowe i element medytacji, które składają się na jogę są idealnym połączeniem, które daje wymierne rezultaty przy regularnej praktyce.
Ćwiczmy jogę, dajmy naszemu ciału i umysłowi spokój i wytchnienie 12 minut każdego dnia, warto.
Dobrego wieczoru, cześć!

Patryk
Gość
Patryk

Niech te 0,8% dnia posłużą nam jako czas, w którym będziemy przeprowadzać refleksję nad trudnym tekstem. W tym ćwiczeniu nie chodzi o przeczytanie ze zrozumieniem jak najwięcej ilości stron, lecz o przeczytanie danego tekstu bez ulegania jakichkolwiek dystrakcji, z pełnym skupieniem.
W trakcie czytania próbujemy zrozumieć tekst, argumenty, możemy formułować przeciwne tezy do tych przedstawianych w tekście, czy choćby nawet odnosić to do swojego codziennego życia.
Codzienna praktyka tego typu i wytrwałe powtarzanie ma nauczyć nas panowania nad emocjami, siły woli, spokoju ducha, oraz ma na celu wytworzeniu w sobie pewnego obserwatora, sternika, który chłodno będzie spoglądał na sytuację. Kiedy Ty sam chcesz zaregować w emocjach zbyt szybko, Twój obserwator zatrzyma Cię i dokona krytycznego oglądu sytuacji.
Trochę się tutaj rozpisałem ;) Myślę, że warto jest podzielić się tą metodą z resztą ludzi, ponieważ ta praktyka pomaga mi na codzień w sytuacjach nagłych i z pewnością pomoże i innym.
Pozdrawiam i dziękuję za tworzenie tych pomocnych podcastów!

Dorota
Gość
Dorota

Ja proponuję codziennie przez 12 minut patrzec w niebo :) można to robić podczas słuchania podkastów, nauki nowego języka na duolingo, podczas planowania budgetu domowego lub czegokolwiek innego bądź… tak po prostu ;-)

Monika
Gość
Monika

Mój pomysł na 12 minut dziennie – jako kobiety około 40-stki -to ćwiczyć mięśnie Kegla. Pomysł może niezbyt reprezentatywny, ale celowo go podaję bo uważam że za mało mówimy o zdrowiu kobiet i zbyt mało o nie dbamy… Ćwiczenie tych mięśni przez nawet 2-3 minuty dziennie czyni cuda.

Kasia
Gość
Kasia

Cześć, jednym z pomysłów na 12 min dziennie jest Learn English with Songs. Ja słucham, śpiewam utwory znajdujące sie na stronie http://www.fluentland.com/english-listening/. Można super się zrelaksować, potańczyć i oczywiście czegoś się nauczyć. Polecam :)

Klaudiusz
Gość
Klaudiusz

Hejka. Dobrym pomysłem i nawykiem na zagospodarowanie 12 min. dziennie jest aplikacja Lumosity – wystarczy jej darmowa wersja. Korzystam z tego od 2 lat, prawie codziennie. Aplikacja pozwala ćwiczyć mózg poprzez specjalnie do tego skonstruowane gry. Dzięki nim ćwiczymy jego różne obszary. Wszystko oparte na kognitywistyce. Darmowa wersja daje dostęp do 3 gier dziennie. Widać postęp w ćwiczeniach i polecam spróbować. Pozdrawiam

autor: dominik

Ostatnie wpisy

Newsletter

Patronite

Kategorie